тел/факс (044) 278-49-83
Киiвстар (097) 899-96-12
МТС (066) 400-18-72
life (093) 869-10-44
Мрії стають реальністю, коли думки перетворюються в дії!

Державна реєстрація суб’єкта підприємницької діяльності

Державна реєстрація суб’єкта підприємницької діяльності

Перший крок на шляху створення власного бізнесу – вибір виду суб’єкта підприємницької діяльності та його державна реєстрація. Саме тому до процесу реєстрації слід підійти з належною відповідальністю.

Компанія «Візантія» пропонує повний спектр послуг із реєстрації суб’єктів підприємництва у Києві та Київській області. Спеціалісти нашої компанії готові надати допомогу в реєстрації юридичних осіб будь-якої організаційно-правової форми та фізичних осіб-підприємців.

Не дивлячись на те, що створення суб’єктів підприємництва – чітко регламентована законодавством процедура, це ще й досить бюрократично, аж ніяк не швидко та клопітно, а також пов’язане з чергами, які деколи доводиться займати по ночах.

Ми вирішимо це питання професійно, оперативно та з мінімальними для Вас витратами! Консультації наших спеціалістів допоможуть визначитися з оптимальною для Вашого бізнесу формою власності, розміром статутного фонду, складом і пайовим внеском учасників, розподілом ризиків, прибутку та іншими моментами.
Якщо Ви хочете заощадити час, гроші і нерви, які невблаганно губляться в чергах різних інстанцій, – звертайтеся до спеціалістів нашої компанії, ми з задоволенням допоможемо Вам!

Реєстрація фізичної особи-підприємця (ФОП):

Вартість наших послуг 550 грн.*

* для резидентів

У вартість входить:
• консультація;
• підготовка комплекту документів для реєстрації: карток, підбір видів діяльності;
• державна реєстрація, отримання Витягу щодо реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця;
• реєстрація в управлінні статистики та отримання довідки;
• реєстрація та стати на облік в податковій інспекції;
• реєстрація в Пенсійному фонді та стати на облік;
• супровід та особиста присутність на підписанні довіреності у нотаріуса;
• оплата всіх державних мит і платежів, необхідних для реєстрації ФОП.

Додатково оплачується:
• виготовлення печатки (є не обов’язковою для ФОП) – 370 грн.;
• отримання Свідоцтва платника єдиного податку – 200 грн.;;
• отримання Свідоцтва платника податку на додану вартість – 200 грн.;
• допомога у відкритті рахунку в банку – 200 грн.
Термін реєстрації 5-7 робочих днів.

Реєстрація приватного підприємства (ПП):

Вартість наших послуг 1 550 грн.*

* у разі якщо засновник – особа-резидент. Вартість реєстрації у разі наявності більшої кількості засновників збільшується на 400 грн. за кожну додаткову особу.

У вартість послуг входить:
• консультація, підбір видів діяльності;
• сприяння у виборі юридичної адреси фірми;
• підготовка комплекту документів для реєстрації: статуту, протоколу, карток;
• державна реєстрація, отримання Виписки та статуту зареєстрованого і засвідченого печаткою районної державної адміністрації;
• отримання довідки в управлінні статистики;
• стати на облік в податковій інспекції;
• стати на облік в Пенсійному фонді;
• супровід та особиста присутність на підписання статутів і довіреності;
• оплата всіх державних мит і платежів, необхідних для реєстрації ПП.

Додатково оплачується:
• виготовлення печатки – 370 грн.;
• юридична адреса;
• консультація та допомога в отриманні Свідоцтва платника єдиного податку – 200 грн.;
• консультація та допомога в отриманні Свідоцтва платника податку на додану вартість – 200 грн.;
• допомога у відкритті рахунку в банку – 200 грн.;
• нотаріальне завірення пакету документів необхідного для відкриття рахунку в банку.
Термін реєстрації 5-7 робочих днів.

Реєстрація товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ):

Вартість наших послуг 1 450 грн.*

* у разі якщо засновник – особа-резидент. Вартість реєстрації у разі наявності великої кількості засновників збільшується на 400 грн. за кожного додаткового учасника.

У вартість послуг входить:
• консультація, підбір видів діяльності;
• сприяння у виборі юридичної адреси фірми;
• підготовка комплекту документів для реєстрації: статуту, протоколу, карток;
• державна реєстрація, отримання Виписки та статуту зареєстрованого і засвідченого печаткою районної державної адміністрації;
• отримання довідки в управлінні статистики;
• стати на облік в податковій інспекції;
• стати на облік в Пенсійному фонді;
• супровід та особиста присутність на підписання статутів та довіреності у нотаріуса;
• оплата всіх державних мит та платежів, необхідних для реєстрації ПП.

Додатково оплачуються:
• виготовлення печатки – 370 грн.;
• юридична консультація;
• консультування та допомога в отриманні Свідоцтва платника єдиного податку – 200 грн.;
• консультування та допомога в отриманні Свідоцтва платника податку на додану вартість – 200 грн.;
• допомога у відкритті рахунку в банку – 200 грн.;
• нотаріальне завірення пакету документів необхідного для відкриття рахунку в банку.
Термін реєстрації 5-7 робочих днів.

Реєстрація публічного акціонерного товариства або приватного акціонерного товариства (ПАТ і ПРАТ):

Вартість наших послуг від 9 000 грн.

Термін реєстрації від 45 робочих днів.

Ви можете уточнити інформацію про вартість, терміни та так само отримати консультацію та замовити послугу за телефонами:

тел/факс: (044) 248-75-69;
Київстар (097) 899-96-12;
МТС (066) 400-18-72;
life (093) 869-10-44
З Повагою, Компанія “Візантія”